søndag den 28. oktober 2012

Ny uge!!

Fik lige kørt billederne igennem fra konfirmationen sidste år, det giver et glad smil:D

En ny uge går i gang, uret er stillet en time frem og er klar til en uge med aviser, jeg skal interviewe en der arbejder på en Hjemløse hjem, og finde ud af hvordan det er at være ude, ved at bo på et Hjemløse hjem. Det er første gang jeg er med i avis ugen, men min klasse var med sidste år, men der var jeg syg hele ugen, så det er ret nyt for mig. Jeg regner med at det nok skal blive sjovt, da jeg skal tage billeder, med mit spejlrefleks. 
Jeg har haft verden bedste weekend, Jeg har fået bestilt sprogrejse til Jersey og været sammen med min gode veninde Luna. Og sidst på aften fået lækkerier af søsters kæreste. 
Nyd ugen det vil jeg gøre, ingen lektier I LOVE IT :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar