mandag den 12. november 2012

Kunne godt bruge weekend NUUUUUU

Ich liebe CONVERSE <3
ARRRRRGGH jeg er så død træt har kun fået 8 timers søvn hele weekenden, falder i søvn hver gang jeg laver lektier. Har bare ikke så meget tid til at sove... Da min søster har fødselsdag i dag og jeg skulle basse børn har jeg ikke haft tid for jeg skulle også lave lektier. Og i morgen skal jeg til træning, måske kan lige nå at sove 1 time men ellers skal jeg jo også lave lektier der... Det er hårdt at gå i 8. klasse, tænker lidt at det vil blive mere hårdt i 9. klasse og så på gymnasiet, men får lige et år på Bramming gymnastik- og idræts efterskole der bliver der nok ikke så mange lektier... det blir' fed... 
Fortsat god dag jeg skal ud og spise nu og så ZzZzzzzz :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar